V Michelangelovem času je kiparstvo veljalo za najplemenitejšo od vseh umetniških oblik. Ko je rekel: “Videl sem angela v marmorju in rezljal sem, dokler ga nisem osvobodil,” je vadil najvišjo obliko urejanja.Izklesal in odstranil je vse nepotrebno v iskanju resnice in lepote znotraj. Zavtrimo uro naprej naprej 500 let in čas je terjal svoj davek na nekatere angele. Prizadevanja za obnovo in ohranjanje teh področij svetovne dediščine in zakladov po vsem svetu so v polni veljavi, mnogi pa se obračajo na 3D-tehnologije tiskanja.

 

Restavracija artefakta

 

Kako umestiti 3D-tiskalnik v učilnico?

Čeprav je restavracija umetnin področje, namenjeno ohranjanju preteklosti, sodobni kiparji na Scuola di Alta Formazione (SAF) Inštitutu Superiore per la Conservazione ed il Restauro (ISCR) vedno iščejo nova orodja in inovacije, ki bi olajšala njihova obnovitvena dela. Tukaj se učenci učijo “hands-on” tehnike, izdelujejo freske, omet, skulpture, in slike. Inštitut vodilni na področju restavratorskih posegov v mojstrovine italijanske dediščine. Stenske slike etruščanskih grobnic Tarquinia, Giotto v Assisiju in bronasti kipi Marka Avrelija v Rimu, Stolpa v Pisi in tabel Antonia Virinija so bili skrbno obnovljeni in ohranjeni.
S človeško domišljijo in predanostjo ohranjanju umetniške slave naše preteklosti, so se učitelji na Inštitutu odločili eksperimentirati s 3D-skeniranjem in 3D-tiskom, z odličnimi rezultati z uporabo 3D-tiskalnikov Raise3D.

 

3D-skeniranje in 3D-tisk v restavratorstvu

 

3D-tisk v likovni umetnosti

3D-tisk, kot pisanje, je proces dodajanja plasti na plast na ravno, prazno površino, dokler se ne ustvari, ali obnovi nova oblika, na primer obnove reliefa ali izgradnja protetične roke za amputanta.

 

Raise3D 3D-tiskalnik v restavratorski delavnici

 

3D-tiskarne praktično vse industrije dvigujejo v nove višave. Z naraščajočim številom materialov in filamentov preskušenih za uporabo v aditivni proizvodnji, se je tehnologija prilagodila širokemu naboru podjetij in inovacij. Restavratorski delavci na tej univerzi uporabljajo tiskalnike Raise3D za raziskovanje načinov za obnovo del klasične umetnosti, ki so ključna za kulturno dediščino Italije. Ekipa CREA3D in ISCR sta se odločila, da bodo za zanesljivost, profesionalne nastavitve in visoko zmogljivost izbrali tiskalnike Raise3D. Nekatere funkcije, ki so pomagale ustrezati njihovim potrebam v ta namen, so:

Najboljša programska oprema za razrez datotek: ideaMaker.
Intuitivna in enostavna za uporabo, patentirana programska oprema za razrez datotek, ki velja, kot eden najboljših z neprimerljivo zmogljivosti za 3D-tisk in aditivno predelovalno industrijo, ki je na voljo tudi v več jezikih, vključno z italijanskim.

 

Programska oprema ideaMaker v uporabi

 

Raise3D filamenti in njihov Odprt program

Uporaba široke palete materialov za 3D-tisk, kot so les polnilo, silicij, najlon, polikarbonat, ogljikova vlakna, PLA in ABS, omogoča restavratorjem posnemaje barve in teksture umetniških kosov, tako neopazna je razlika s prostim očesom.

Popolnoma zaprta velika komora:
Pro2 Plus ponuja ogromno zaprto komoro z elektronskim dvojnim ekstruderjem uporabo dveh barv ali materiala, ki se lahko uporabljata hkrati. Tako lahko študenti enostavno natisnejo visoke ali velike reliefe in replike v 3D.

 

Raise3D 3D-tiskalnik

 

Oddaljeni uporabniški vmesnik z dvigom oblaka v povezavi z mobilno aplikacijo:

Popolnoma integriran 3D-ekosistem za upravljanje tiska omogoča oddaljeni uporabniški vmesnik s sposobnostjo sodelovanja v skupinah. Študenti imajo na voljo podporo in usposabljanje o tem, kako uporabljati 3D-tisk za obnovo in ohranjanje z Raise3D Academy, učno platformo, kjer seznanijo z vsemi orodij za uporabo 3D-tiska v umetnosti, najboljše prakse in potrebno znanje, da postanejo specialisti restavratorstva 21st-stoletja.
Uporaba različnih tehnik skeniranja, jim je omogočila, da so naložili 3D-skene na svoje Raise3D tiskalnike in zahvaljujoč Pro2 Plus masovnem obsegu za gradnjo, so bili študenti sposobni natančno reproducirati replike in dele v lestvici 1:1. Ti 3D-natisnjeni modeli so bili nato pobarvani in uporabljeni na izvirnikih za reprodukcijo manjkajočih delov kamna ali lesa ter ustvarjanje replik za učne namene ali namene razstavljanja.

Uporaba 3D-tiskanja v restavratorstvu umetnosti

Med akademsko usmeritvijo za nove študente je inštitut povabil ekipo Crea3D, da predstavi, kako se 3D-tisk uporablja na področju restavracije. S 3D-skenerjem so lahko naložili natančne replike v ideaMaker (programska oprema Raise3D), da bi naredili potrebne spremembe, nato pa neposredno natisnili replike in dele z uporabo ustreznih materialov.

 

Digitalna orodja in 3D-tisk

 

3D-tisk zdaj predstavlja pot odličnosti za tiste, ki delajo kot restavratorji v umetnosti, saj ta inovativna digitalna orodja omogočajo emulacijo in tehnično virtuoznost mojstrov in obnovite zapletenih podrobnosti, ki bi jih bilo nemogoče reproducirati na kakršen koli drug način, tako da bomo danes lahko uživali umetniške figure v sijaju, ki so jim ga namenili njihovi ustvarjalci.

Raise3D tiskalniki so zvesto replicirali te artefakte kulturne dediščine, v pomoč študentom in delavcem, ki prinašajo preteklost nazaj v življenje. Zagotavljanje, da bodo prihodnje generacije uživale umetnost, je bistvenega pomena. Kjer sta čas in narava vzela naši kolektivni umetniški dediščini, 3D-tisk počasi obnavlja življenje in nekdanjo lepoto. Mislite, da bi bil Michelangelo izklesan, če bi ga lahko ustvarili plast za plastjo?

 

Restavracija umetnin

Tukaj si lahko preberete več.

Povezava do izvirne objave.

Povežite se z nami:

Imate izkušnjo z Raise3D in jo želite deliti z nami? Pišite nam, veselimo se povratnih informacij!
Če želite več informacij o tiskalnikih  in storitvah, prebrskajte našo spletno stran ali se dogovorite za demo predstavitev.