raise3d logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Program ideaMaker ponuja vrsto priročnih orodij v orodni vrstici, s katerimi lahko prilagodite velikost modela, premaknete njegov položaj, spremenite kot in model razrežete (v tem priročniku je kot primer uporabljen program ideaMaker 4.0.0 Beta).

 

Ogled modela

Kliknite ta gumb, pridržite desni gumb miške in jo povlecite, glavni vmesnik lahko zavrtite za 360° in si ogledate model z različnih zornih kotov.

* Ogled modela.

Če kliknete ta gumb, lahko držite levi gumb miške in jo povlečete za premikanje pogleda in brskanje po modelu.

Spremeni položaj ogleda

Premakni model

Izberite model, pridržite levi gumb in povlecite miško, da prilagodite položaj modela.
Rdeča predstavlja os X, zelena os Y in modra os Z.

Premaknite model

Nastavite točno vrednost koordinate X/Y/Z za premik izbranega modela.
Opomba: Če izberete možnost “Inches”, bo enota premikanja modela palec.

Nastavite točno vrednost koordinate X/Y/Z za premik izbranega modela

Uvod v možnosti:

Kadar je ta funkcija omogočena, bo izbrani model postavljen na sredino območja tiska ekstruderja namesto na območje plošče za tisk.

Premakne model na sredino plošče za tisk.

Spustite model na ploščo za tisk.

Kadar tiskate več modelov hkrati, jih samodejno razporedi.

Poravnava modelov na privzeti položaj v programski opremi za oblikovanje, ko tiskate več modelov hkrati.

Samodejna uskladitev več modelov

Obračanje modela

Kadar je ta gumb omogočen, lahko model zavrtite tako, da z levim gumbom miške povlečete barvni krog.
Rdeča predstavlja os X, zelena os Y, modra pa os Z.

Za vrtenje modela povlecite barvni krog z levim gumbom miške.

V vnosno polje vnesite točno vrednost, da obrnete model.

Vnesite točno določeno vrednost v vnosno polje, da se model obrne.

V zavihku “Local Transformation” se bo model vrtel glede na svojo koordinatno os.
Roll: Obrnite se po koordinatni osi Y modela.
Pitch: Obrnite se vzdolž osi X modela.
Yaw: Obračanje vzdolž osi Z modela.

 Lokalno preoblikovanje

Skaliranje modela

Kadar je ta gumb omogočen, lahko kliknete puščice navzgor in navzdol v menijski vrstici, da povečate model.

 Določite velikost modela

V levo pogovorno okno lahko vnesete tudi vrednosti, da spremenite velikost modela.

V levo pogovorno okno vnesite vrednosti za spremembo velikosti modela.

Opomba: Če izberete možnost “Inches” (palci), bo enota za premikanje modela palec.

 Označite “Inches”

V istem merilu meri širino, globino in višino. Odstotki ob velikosti prikazujejo relativno merilo prvotne velikosti.
Lokalna transformacija se nanaša na skaliranje modela na podlagi koordinatne osi modela.

»Local Transformation«

Prosti razrez modela

Če izberete ta gumb, se ravnina, ki model razdeli na dva dela.

 Ustvarjanje ravnine za razrez

 

Na voljo bodo tri možnosti za razrez izbranega modela.
Možnost 1: premaknite rdečo, modro in zeleno puščico, da premaknete rezalno ploščo.

Premikanje puščice za premik rezalne plošče.

Možnost 2: kliknite rdeči, modri in zeleni krog za vrtenje rezalne plošče.

Obračanje barvnega kroga za obračanje rezalne plošče

V vnosno polje vnesite natančne vrednosti, da premaknete položaj rezalne plošče in jo zavrtite.

 V vnosno polje vnesite točne vrednosti.

Izbrani model je bil razdeljen na dva dela

Kliknite desni miškin gumb za bližnjico.
Z desno tipko miške kliknite izbrani model, da si ogledate več bližnjic, kot so: podvoji, izbriši, prestavi, preoblikuj, naredi prosti razrez itd. V meniju desnega klika lahko priročno prilagodite velikost, kot in položaj modela.

 Meni desnega klika

Opomba: polje se nanaša na urejanje izbranega modela in podvojenih modelov v določeno polje.

Podvojene modele postavite v niz.

Če ni izbran noben model, z desnim gumbom miške kliknite več funkcij bližnjic, kot so “Add standard Primitives”, “Per-Group Settings”, “Modifier” itd.

Kontekstni meni modela.

Vir: Raise3D.